OMEGA 4/2019
Słuchajmy siebie nawzajem, cierpliwie i uważnie. Takie przesłanie płynie z rozmów, które przeprowadziliśmy do tego wydania magazynu „OMEGA. Idea Book dla branży funeralnej”.
Słuchajmy siebie nawzajem, cierpliwie i uważnie. Takie przesłanie płynie z rozmów, które przeprowadziliśmy do tego wydania magazynu „OMEGA. Idea Book dla branży funeralnej”.
Na przestrzeni ostatnich dekad zmieniło się postrzeganie uroczystości pogrzebowych. Zwyczaje ewoluowały wraz z ogólnymi zmianami społecznymi. Od „my” przeszliśmy do „ja”. Śmierć jest częścią życia. Stapia się z nim. Staje się codzienna. Zapraszamy do lektury najnowszego wydania magazynu „OMEGA. Idea Book dla branży funeralnej”.
Wszystkie firmy funkcjonują w określonym otoczeniu. Przedsiębiorcy pogrzebowi najczęściej działają na rynku lokalnym lub regionalnym. Interakcja z lokalną społecznością jest więc w sposób naturalny wpisana w ich DNA. Jak wdrażać dobre praktyki proekologiczne i pozytywnie oddziaływać na lokalną społeczność? Zapraszamy do lektury najnowszego wydania magazynu „OMEGA. Idea Book dla branży funeralnej”.
Czy zauważyliście, że sporo się dzieje na polskim rynku funeralnym, że nastąpił przyspieszony zwrot w kierunku implementacji technologii informatycznych oraz produktów i usług koncentrujących się na emocjach związanych z żałobą? Szukaj inspiracji w najnowszym wydaniu magazynu OMEGA!