Organizator:

Kolejna ekspozycja w nowej odsłonie

21.02.2023 12:36:29

Podziel się

Branża funeralna, choć prawdopodobnie najstarsza i najbardziej dojrzała, nieustannie zmienia się i wymaga co jakiś czas NOWEGO spojrzenia. Jeśli przy słowie NOWEGO poczułeś jakiś opór, nie ustawaj w czytaniu… Ten artykuł pozwoli rozkruszyć mentalny bojkot i znaleźć inspirację dla Twojego biznesu.

TEKST: Sylwia Piskulska

Po co nowe, skoro stare działa

Zwykle gdy w rozmowach z przedsiębiorcami wprowadzam wątek zmiany, nad ich głowami gromadzą się gradowe chmury przekonań. Słyszę wówczas: „Po co nowe, skoro stare działa” albo „Po co zmieniać, skoro w naszej branży niezmienność jest wartością”.

Komunikacja marketingowa – nawet ta najlepsza – co jakiś czas domaga się rewizji. A branża marketingowa, podobnie jak branża funeralna, jest obecna wśród przedsiębiorców od zarania dziejów. Komunikacja usług – choćby ta w postaci wypowiadanych słów – towarzyszyła przecież każdej działalności. Kto bowiem zyskiwał większą uwagę? Oczywiście ten, który potrafił opowiedzieć i zaprezentować swoją usługę bardziej wiarygodnie!

Więcej na ten temat można przeczytać w najnowszym wydaniu Omegi.