W tym wydaniu mobilizujemy Was do koncentracji na zdefiniowaniu wartości i kierowania się nimi w codziennym życiu oraz w zarządzaniu firmą. Naszym zdaniem w niepewnych czasach wartości są niezawodnym kompasem w podejmowaniu decyzji osobistych i biznesowych.
Obecny czas sprzyja cięciu kosztów. Czy oznacza to rezygnację z promocji usług lub produktów? A może teraz jest najlepszy czas na pokazywanie ich potencjalnym klientom? Na te i wiele innych pytań związanych z promocją i sprzedażą odpowiadamy w dziale MARKETING FUNERALNY. Zachęcamy Was również do dbania o obecność w internecie. Podpowiadamy jak założyć profil Google Moja Firma, czyli tak zwane mapki Google, dzięki którym Wasza firma może być bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania. Tych, którzy nie są zdecydowani, czy próbować swoich sił w mediach społecznościowych, zachęcamy do zaprzyjaźnienia się Facebookiem, a tym, którzy już się odważyli, dostarczamy inspirujących pomysłów na angażujące posty.
Kończy się rok, bardzo dziwny, nieprzewidywalny. Rok, który wytrącił nas wszystkich z równowagi. Nawet jeśli nie dotknął naszego biznesu, to wywołał niepokój w sferze osobistej. Mamy nadzieję, że kolejny będzie spokojniejszy i budujący.
Z życzeniami inspirującej lektury,
Katarzyna Supa
Redaktor naczelna Magazynu „OMEGA”