_WYDANIA ARCHIWALNE

OMEGA 3/2020

26 sierpnia 2020

W niepewnych czasach wszystko jest możliwe. Zamieszanie wywołane pandemią odciska swój znak nie tylko na kondycji wielu biznesów, ale również na potrzebach i możliwościach klientów.
Jak funkcjonować w tych niepewnych, zmiennych, złożonych i niejednoznacznych czasach? Na to pytanie szukamy odpowiedzi w tym wydaniu.

Nie czekaj – sprawdź!

Z naszych analiz wynika, że przede wszystkim w centrum uwagi należy postawić człowieka – nas samych, pracowników i klientów. Dlatego sporo uwagi poświęcamy tworzeniu person zakupowych i podkreślamy jak ważne jest poznanie potrzeb klientów oraz wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom. Może się zdarzyć, że klient będzie chciał zaangażować się w tworzenie produktu lub usługi – czy warto się wzbraniać? Pokazujemy, że z takiej współpracy rodzi się nie tylko niezwykły produkt lub usługa, ale również wyjątkowa relacja. Zaufanie, wiarygodność, transparentność stanowią bowiem walutę przyszłości. Warto o tym pamiętać.

W tym wydaniu wprowadzamy nowy dział: ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI, w którym krok po kroku będziemy przybliżać dobre praktyki w sprawnym zarządzaniu firmą, w szczególności zarządzaniu pracownikami. Poruszymy w nim takie zagadnienia jak rekrutacja pracowników, ich motywowanie i rozliczanie, troska o rozwój kompetencji czy radzenie sobie z wypaleniem zawodowym. Zadbamy o to, by każdy tekst w tym cyklu dostarczył odrobiny wiedzy i inspiracji oraz praktycznych wskazówek do wykorzystania w codziennej pracy. Cykl artykułów rozpoczynamy od tematu Misji i Wizji, które definiują działalność biznesową. Od nich wszystko się zaczyna, bez nich trudno rozwijać firmę w dłuższej perspektywie.

Z życzeniami inspirującej interaktywnej lektury,

Katarzyna Supa
Redaktor naczelna Magazynu „OMEGA”

>> Czytaj interaktywne e-wydanie