_WYDANIA ARCHIWALNE

OMEGA 3/2019

30 sierpnia 2019

Na przestrzeni ostatnich dekad zmieniło się postrzeganie uroczystości pogrzebowych. Zwyczaje ewoluowały wraz z ogólnymi zmianami społecznymi. Od „my” przeszliśmy do „ja”. Śmierć jest częścią życia. Stapia się z nim. Staje się codzienna. Zapraszamy do lektury najnowszego wydania magazynu „OMEGA. Idea Book dla branży funeralnej”.

O nowoczesnych produktach i usługach pogrzebowych piszemy w dziale TREND BOOK. Zachwycamy się też koncepcją nowoczesnego Centrum Ceremonii Pogrzebowych według projektu holenderskiego biura architektonicznego HofmanDujardin. Koncepcja tego miejsca angażuje zmysły, sprzyja celebrowaniu i upamiętnieniu życia zmarłego.

W dziale MARKETING FUNERALNY zagłębiamy się w temat marketingu zapachowego. Wbrew pozorom zapach jest ważnym, niewerbalnym, elementem kreacji marki. Zawsze wzbudza emocje i spotyka się z jakąś reakcją – aprobatą lub wstrętem. Zapach ma moc – zachęcamy: wykorzystaj ją!

Już 73 proc Polaków korzysta z Internetu w różnych aspektach życia. Planując działania marketingowe nie sposób więc ignorować tego medium. Rozpoczynamy cykl artykułów poradnikowych na temat dobrych praktyk w promocji zakładów pogrzebowych w Internecie. Przy okazji uczulamy też na próby wyłudzania danych.

Jakie macie plany na listopad? W dniach 22-23 listopada mamy nadzieję na spotkanie z Wami w Poznaniu podczas trzeciej odsłony spotkania szkoleniowo-konferencyjnego FUNERAL FORUM (www.funeralforum.pl). Sprawdźcie na kolejnych stronach magazynu o czym będą mówić zaproszeni eksperci i partnerzy. Dołączcie do liderów! Rozwijajcie się!

Z życzeniami inspirującej lektury,

Katarzyna Supa
Redaktor naczelna Magazynu „OMEGA”