_WYDANIA ARCHIWALNE

OMEGA 2/2019

26 maja 2019

Wszystkie firmy funkcjonują w określonym otoczeniu. Przedsiębiorcy pogrzebowi najczęściej działają na rynku lokalnym lub regionalnym. Interakcja z lokalną społecznością jest więc w sposób naturalny wpisana w ich DNA. Jak wdrażać dobre praktyki proekologiczne i pozytywnie oddziaływać na lokalną społeczność? Zapraszamy do lektury najnowszego wydania magazynu „OMEGA. Idea Book dla branży funeralnej”.

W dziale TREND BOOK przekonujemy, że warto wpisać się w trend troski o środowisko naturalne i dobrostan lokalnej społeczności. W ostatnim czasie taka postawa staje się istotnym czynnikiem konkurencyjności na rynku usług. Realizowanie polityki CSR często nie wymaga dużych nakładów finansowych. Niekiedy już małą zmianą w codziennej rutynie można zdziałać naprawdę wiele! W działaniu na rzecz lokalnej społeczności czasem warto połączyć siły, bo razem można osiągnąć więcej – przekonują o tym firmy CINTAF Polska oraz OrthoMetals, oferujące zakładom pogrzebowym partnerstwo na zasadach win-win, wpływające budująco na współpracujących
przedsiębiorców oraz pozytywnie oddziałujące na lokalną społeczność.

W najbliższych miesiącach odbędą się w Polsce aż dwa wydarzenia targowe dla branży pogrzebowej. Przedsiębiorcy mają „twardy orzech do zgryzienia”, dwoją się i troją, by wygospodarować budżety i moce logistyczno-osobowe. Na łamach magazynu stawiamy kluczowe pytanie: „Po co branży funeralnej targi?” i zachęcamy do poszukiwania odpowiedzi w dziale MARKETING FUNERALNY.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej, jak prowadzić biznes funeralny na miarę potrzeb współczesnych klientów, zachęcamy do zapisania w kalendarzach terminu trzeciej odsłony wyjątkowego spotkania szkoleniowo-konferencyjnego FUNERAL FORUM (www.funeralforum.pl). Liderzy spotkają się w Poznaniu w dniach 22-23 listopada.

Do zobaczenia!

Katarzyna Supa
Redaktor naczelna Magazynu „OMEGA”