_WYDANIA ARCHIWALNE

OMEGA 2/2016

25 września 2016

Jeśli jesteście ciekawi nowych kierunków w branży funeralnej i szukacie świeżego spojrzenia na tematy z nią związane – zapraszamy do lektury kolejnego wydania magazynu „OMEGA – Idea Book dla branży funeralnej”. Znajdziecie w nim pokaźną dawkę trendów i inspiracji, które wyszukaliśmy dla Was podczas bolońskich targów TANEXPO. Wiele zaprezentowanych tam rozwiązań nas wzruszyło, zaciekawiło, zainspirowało.

Ostatnie pożegnanie nie musi być zdominowane przez uczucie przygnębienia i smutku. Warto skoncentrować się też na uczuciu wdzięczności za wspólnie spędzony czas tu i teraz, bliskości i dobrych wspomnieniach. Wszystkie te uczucia można wyrazić również poprzez odpowiedni dobór kwiatów. W dziale „Florystyka funeralna” prezentujemy świeże spojrzenie na bukiet pożegnalny.

W Polsce dopiero uczymy się tego, że wizualna strona biznesu ma znaczenie. W naszym poradniku marketingowym piszemy o znaczeniu identyfikacji wizualnej w branży funeralnej. Mamy nadzieję, że artykuł dostarczy ciekawych wskazówek. Zachęcamy również do spojrzenia na branżę funeralną okiem ekologa – czy kremacja na pewno jest bardziej przyjazna środowisku niż pogrzeb tradycyjny? Jakie będą pochówki przyszłości?

Jeśli planujecie otwarcie nowego domu pogrzebowego lub krematorium bądź planujecie remont obecnego – zapraszam do lektury działu „Architektura funeralna”, w którym podpowiadamy, na co zwracać uwagę, projektując obiekty funeralne.

Życzymy dobrej lektury!

Katarzyna Supa
redaktor naczelna magazynu „OMEGA”