_WYDANIA ARCHIWALNE

OMEGA 1/2020

12 marca 2020

Nasz apetyt na nowe produkty i usługi pogrzebowe nie słabnie. Z radością witamy nowe inicjatywy, przyglądamy się im z zaciekawieniem i przedstawiamy je Wam na łamach magazynu.

Ponownie inspirujemy branżę funeralną międzynarodowo – po raz drugi zostaliśmy wybrani partnerem medialnym targów funeralnych TANEXPO w Bolonii – dlatego ten magazyn jest dwujęzyczny.

W tym wydaniu naszą uwagę kierujemy ku żałobie. Przedstawiamy Wam nowy zawód na polskim rynku – towarzysza w żałobie, który może wnieść nową jakość do standardowej oferty domu pogrzebowego. Opisujemy też nowy model żałoby by pomóc Wam lepiej zrozumieć klienta zakładu pogrzebowego i zwrócić Waszą uwagę na nowy model biznesowy oparty na generowaniu zysków nie ze sprzedaży produktów, lecz świadczeniu osobistej usługi indywidualnie dopasowanej do potrzeb klienta.

Inspiracją dla wielu artykułów w tym wydaniu było ubiegłoroczne Funeral Forum – cieszymy się, że kolejne edycje tych warsztatów generują rosnący głód praktycznej wiedzy. W dziale MARKETING FUNERALNY przeczytacie o marketingu internetowym a konkretnie – reklamie Google Ads oraz praktycznych i zaskakujących firmowych gadżetach i upominkach. Wierzymy, że będzie to dla Was inspirująca lektura.

Z życzeniami inspirującej lektury,

Katarzyna Supa
Redaktor naczelna Magazynu „OMEGA”

Z uwagi na sytuację związaną z pandemią wydanie udostępniamy również online.

>> czytaj online OMEGA magazine