_BIEŻĄCE WYDANIE

Słuchajmy siebie nawzajem, cierpliwie i uważnie. Takie przesłanie płynie z rozmów, które przeprowadziliśmy do tego wydania magazynu "OMEGA. Idea Book dla branży funeralnej".

Rozmawiamy m.in. z Claire i Davidem Barington prowadzącymi zakład pogrzebowy w Liverpolu, którego koncepcja wyrosła na bazie słuchania potrzeb klientów. Niebagatelne znaczenie rozmowy z klientem podkreślają również Monika Gołdzińska i Paweł Gołdziński, właściciele marki artystycznych urn premium Crafts Urn. Obserwując dynamiczny rozwój rynku dóbr i usług luksusowych w innych branżach dostrzegają potencjał również dla branży funeralnej. W październiku wystartowała pierwsza, i jak dotąd jedyna, ogólnopolska telefoniczna infolinia umożliwiająca zlecenie usługi pogrzebu. Projekt oparty na empatii zyskuje pierwszych zwolenników – dla klientów oznacza wygodę, dla przedsiębiorców zdystansowanie konkurencji. Chcesz w pełni poznać atuty płynące ze zjednoczenia branży, zapraszamy do lektury rozmowy z Beatą Winsze, prezesem zarządu AMNO – Grupa Pogotowie Pogrzebowe.

Uważasz, że marketing w branży funeralnej nie działa? Nie zgadzamy się z Tobą! Przeczytaj artykuł oparty na analizie case study, który stanowić będzie zarówno przestrogę, jak i zachętę do podjęcia działań marketingowych „we właściwym czasie”. W dziale MARKETING FUNERALNY przekonujemy, że strona internetowa zakładu pogrzebowego czy krematorium nie musi być tylko smętną wizytówką, może być narzędziem edukacji potencjalnych klientów oraz miejscem, w którym celebruje się wspomnienia.

Chcesz wyprzedzać konkurencję? Nie przegap właściwego momentu – w dniach 22-23 listopada 2019 przedsiębiorcy, którzy chcą wiedzieć więcej i wcześniej niż inni, będą w Poznaniu na FUNERAL FORUM (www.funeralforum.pl). Dołącz do nich – sięgnij po inspiracje, wykorzystaj okazję do nawiązania relacji biznesowych.

Do zobaczenia!

Katarzyna Supa
Redaktor naczelna Magazynu "OMEGA"