_WYDANIA ARCHIWALNE

OMEGA 4/2017

1 listopada 2017

Koniec roku to czas refleksyjny. Sporządzamy podsumowania, snujemy plany na przyszłość. Jaki był mijający rok? Dokąd zmierzamy? Co chcemy osiągnąć? Mamy nadzieję, że to był dla Was dobry rok, a kolejny będzie jeszcze lepszy! Ufamy, że magazyn OMEGA Idea Book dla branży funeralnej pozostanie Waszym przyjacielem i partnerem w codziennym rozwoju. Zapraszamy do lektury najnowszego wydania magazynu!

W dziale TREND BOOK piszemy o produktach naznaczonych indywidualnym charakterem. Produktach odważnych, dizajnerskich nierzadko docenianych w prestiżowych konkursach czy prezentowanych w muzeach sztuki współczesnej. Branża funeralna ma wiele wspólnego ze sztuką i wzornictwem przemysłowym.

Wielu twierdzi, że gotowanie także jest sztuką. W tym duchu prezentujemy ideę współczesnych konsolacji, które wcale nie muszą być smutnymi ucztami z menu opartym na rosole i schabowym. Mogą mieć charakter małego poczęstunku lub piknikowej biesiady, bo najważniejsze jest wspomnienie o zmarłym i uczczenie pamięci o nim w taki sposób, jaki byłby mu najmilszy.

Podstawą wszelkich działań biznesowych i marketingowych powinna być strategia. Myślisz, że takie opracowanie wymaga ogromnych budżetów, jest zarezerwowane tylko dla dużych firm i ciebie nie dotyczy? Jesteś w błędzie. Zachęcamy do lektury działu MARKETING FUNERALNY, w którym piszemy jak samodzielnie sformułować marketingową strategię firmy. Kolejny krok to podporządkowanie wszystkich działań w Twojej firmie właśnie tejże strategii? Jesteś na to gotowy?