_WYDANIA ARCHIWALNE

OMEGA 3/2018

30 października 2018

Wszystko zaczyna się od słowa „chcę”, „mogę”, „potrafię”. Przekonaj się o tym czytając najnowsze wydanie magazynu „OMEGA. Idea Book dla branży funeralnej.”

Jeśli chcesz odnosić sukcesy na rynku polecamy działanie dwutorowe: z jednej strony odpowiadanie na potrzeby klientów, a z drugiej – kreowanie ich doświadczeń związanych z marką. Jak to zrobić? Krok pierwszy – spojrzeć na swój biznes oczami tych, którzy z produktu lub usługi korzystają. Nie jest to łatwe, ale na pewno warto. O projektowaniu doświadczeń klienta domu pogrzebowego rozmawialiśmy podczas majowego FUNERAL FORUM a w tym wydaniu możesz poznać przepis na nowoczesny biznes w dziale MARKETING FUNERALNY.
Jeśli interesują cię kierunki, w jakich zmierza branża funeralna w Europie – zajrzyj do działu TREND BOOK. Targi BEFA Forum w Düsseldorfie zrobiły na nas wrażenie rozmiarem i aranżacją stoisk. Były to, bez wątpienia, jedne z najładniejszych targów branżowych jakie dotychczas odwiedziliśmy i najbardziej… technologiczne. Kilkunastu wystawców prezentowało mniej lub bardziej zaawansowane rozwiązania informatyczne wspierające codzienną pracę przedsiębiorcy pogrzebowego lub pomagające w budowaniu relacji z klientami.

Ten rok obfituje w interesujące branżowe spotkania. W maju odbyła się druga edycja FUNERAL FORUM, pierwsza międzynarodowa. W czerwcu, w Chinach miał miejsce pierwszy Światowy Szczyt Kobiet Branży Pogrzebowej – redakcja magazynu „Omega. Idea Book dla branży funeralnej” też pozostawiła na nim swój ślad kierując do uczestniczek spotkania krótką wiadomość video. Dobre relacje będziemy też nawiązywać podczas International Convention FIAT-IFTA oraz IV World Funeral Industry Meeting odbywających się w drugiej połowie września w Santa Cruz w Boliwii. Na zaproszenie pani Teresy Savedra, Prezydent FIAT-IFTA, zabierzemy głos w międzynarodowej dyskusji na temat wyzwań stojących przed branżą pogrzebową.
Do zobaczenia wkrótce podczas listopadowych targów MEMENTO Poznań!

Katarzyna Supa
redaktor naczelna magazynu „OMEGA”