_BIEŻĄCE WYDANIE

Zapraszamy do lektury najnowszego wydania magazynu OMEGA! Znajdziecie w nim porcję inspiracji oraz specjalny dodatek – Vademecum Zwiedzającego targi MEMENTO Poznań 2018 zawierający przydatne informacje – katalog wystawców, opisy nowości, plan ekspozycji, informacje praktyczne oraz program

W tym wydaniu, w dziale TREND BOOK, przybliżamy charakter zmian kulturowych, społecznych, technologicznych i ekonomicznych, które dzieją się w naszym życiu codziennym i z pewnością mają wpływ również na branżę pogrzebową – produkty i usługi funeralne oraz charakter współczesnych nekropolii. Nomadyzm ekonomiczny, przeniesienie relacji do świata cyfrowego, a także mniejsze przywiązanie do tradycji, skutkują zupełnie nowymi oczekiwaniami klientów. Cyfrowe cmentarze, umieszczanie wspomnień o zmarłym w „chmurze”, kremacja po której nad urną sadzi się drzewo, już nie szokują. To nowe formy pamięci o zmarłym w świecie ponowoczesnym. Niezależnie od tego jak bardzo Polska wydaje nam się krajem o konserwatywnych wartościach i przywiązaniu do tradycji, nowe pokolenie przynosi nowe wyzwania.
Ubiór pracownika domu pogrzebowego to jeden z atrybutów marki. Nie warto traktować go po macoszemu. To, jak prezentują się pracownicy, świadczy o firmie, jakości usług. Czy zawsze oznacza to noszenie uniformu? Niekoniecznie. Pracownikom warto poświęcić więcej uwagi. Drzemie w nich spory potencjał – jak go odkryć i spożytkować piszemy w dziale MARKETING FUNERALNY. Sprawna komunikacja wewnętrzna, ustalenie standardów, wprowadzenie manuali postępowania w określonych sytuacjach, szkolenia, systemy motywacyjne i rozmowy z załogą mogą zaowocować nowymi pomysłami i lepszymi wynikami sprzedaży.
Z niecierpliwością czekamy na targi funeralne w Poznaniu.

Do zobaczenia podczas targów MEMENTO Poznań na stoisku numer 60!

Katarzyna Supa
Redaktor naczelna Magazynu "OMEGA"